Her har vi til huse

Her kommer der efterhånden snesevis af artikler om de forskellige steder, vi går i land eller ror forbi. Artiklerne lagres alfabetisk sorteret i to grupper, som har hver sit kort nederst på siden. POI-steder (point of interest) og gå-i-land-steder.

Vores hovedskribent er publikumschef og bibliotekar Nina Stentebjerg-Hansen. Du er mere end velkommen til at supplere med relevant kajakinfo til de enkelte steder, sende billeder eller nye beskrivelser af POI-steder/gå-i-land-steder i vores pragtfulde roområde.

Trængsel til Tåsinge Rundt 18.8.12

Vi har til huse på adressen Landingen 5 i Troense. Her fik vi i 2010-11 bygget 2 nye kajakopbevaringshuse og en stor solid bro til at sætte kajakkerne i fra.

Vi har lejet os ind hos Troense Bådelaug, hvis klubhus vi dermed deler. I klubhuset er der et fuldt udstyret køkken og et toilet. Der kan dækkes op til ca. 80 mennesker.

Havnens øvrige faciliteter så som parkeringspladser, toiletter og bad kan frit benyttes. Bad koster 5 kr.

Hejrehuset